14. 02. 2024

Garancija

V skladu z veljavno zakonodajo morajo imeti določeni:

  • proizvodi za gospodinjsko in podobno uporabo,
  • proizvodi avtomobilske in podobne industrije,
  • stroji in naprave za kmetijstvo in za obdelavo majhnih površin,
  • proizvodi informacijske tehnologije,
  • športna oprema in rekviziti,
  • proizvodi s področja radio-komunikacij, avdio- in video-tehnike in naprav, ki se nanje priključujejo,
  • elektro-medicinski pripomočki, namenjeni osebni uporabi,
  • naprave za varstvo pred požarom in
  • čistilne naprave

garancijo za brezhibno delovanje, s katero se proizvajalec oziroma prodajalec zaveže, da bo kupcu brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil kupnino ali zagotovil drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.

Garancija prodajalca pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu. Zahtevke iz naslova garancije je mogoče uveljavljati pod pogojem predložitve računa za blago, ki je predmet garancije.

Pravice iz naslova garancije oziroma reklamacija iz naslova garancije se izvede preko spletnega obraza  za namen uporabe v fizični obliki, ki je dostopen na spletni trgovini Obnova pod naslovom Pomoč in podpora v vrstici Garancija s klikom na obrazec za prijavo reklamacije. Obrazec se posreduje na info@eobnova.si.

Garancija velja le za primer, če se blago uporablja na običajen način in v skladu z njegovim namenom ter navodili za uporabo.

Za presojo obstoja napak na artiklu je izključno pristojno  strokovno usposobljeno osebje proizvajalca, distributerja oziroma serviserja, skladno s čimer si prodajalec pridržuje pravico do podaje izjave o ugoditvi oziroma odklonitvi zahtevka iz naslova garancije po prejemu mnenja strokovno usposobljene osebe.

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, ima kupec pravico najprej zahtevati odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Pravice kupca potrošnika v zvezi z uveljavljanjem zahtevkov iz naslova garancije ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.