22. 01. 2024

Splošni prodajni pogoji za spletno trgovino OBNOVA

Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine OBNOVA (v nadaljevanju tudi: spletna trgovina) urejajo delovanje spletne trgovine, poslovni odnos med spletno trgovino in uporabnikom spletne trgovine (v nadaljevanju: uporabnik oziroma kupec) ter njune medsebojne pravice in obveznosti.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine veljajo izključno pri nakupu preko spletne trgovine in ne urejajo nakupa v maloprodajnih enotah podjetja OBNOVA TRGOVINA d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec).

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi. Splošni pogoji poslovanja so dostopni na spletni povezavi splosni-prodajni-pogoji-za-spletno-trgovino-obnova.

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZisRPS) ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb in dopolnitev predmetnih splošnih pogojev brez predhodnega obvestila.

Spletna trgovina

Spletna trgovina je spletno mesto, na katerem imajo uporabniki vpogled v prodajno ponudbo, opis glavnih značilnosti ponujenega blaga in storitev, končno ceno blaga, vključno z davki, informacije o stroških prevoza, dostave ali pošiljanja, oziroma opozorilo, da takšni stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati, plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve ter rok dostave blaga ali izvedbe storitve.

Upravljalec spletne trgovine

Spletno trgovino upravlja podjetje OBNOVA TRGOVINA d.o.o., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Sedež družbe: Ljubljana
Poslovni naslov: Škofova ulica 7, 1000 Ljubljana
IBAN:SI56 02053 001 0087 314
ID za DDV: SI81316232
Davčni zavezanec: Da
Matična številka: 5834147

Uporabnik

Uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki v spletni trgovini zgolj opravi registracijo ali opravi registracijo in izvede nakup (registrirani uporabnik) oziroma  izvede nakup brez registracije (gost).

Registracija in prijava ter ukinitev registracije

Registracija uporabnika se izvede s klikom na polje »registracija« ter vnosom zahtevanih podatkov in sicer imena, priimka, naslova stalnega prebivališča (ulice, hišne številke, poštne številke, kraja ter, države), telefonske številke in naslova elektronske pošte, v primeru da je uporabnik davčni zavezanec pa še  imena podjetja in davčne številke v vnosni obrazec. Uporabnik prodajalcu jamči, da so podatki, ki jih je vnesel ob registraciji popolni, resnični in pravilni. Po vnosu podatkov in potrditvi vnosnega obrazca, uporabnik na sporočeni naslov elektronske pošte prejme elektronsko sporočilo s spletno povezavo za potrditev registracije. Za uspešno izvedbo registracije je potrebna potrditev registracije. Z izvedbo registracije lahko uporabnik v spletni trgovini nakupuje kot registrirani uporabnik.

Prijava uporabnika registriranega uporabnika se izvede s klikom na polje »prijava« in vnosom uporabniškega imena in gesla v vnosni obrazec. Prijava uporabnika v njegov uporabniški račun mu omogoča uporabo funkcionalnosti spletne trgovine ter udeležbo v vsakokrat aktualnih ugodnostih prodajalca v zvezi spletnim nakupovanjem.

Uporabnik je izključno sam odgovoren za varnost uporabniškega imena ali gesla, s katerimi dostopa do uporabniškega računa. Upravljalec spletne trgovine v zvezi s tem ne prevzema nikakršne odgovornosti.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe ali blokade gesla v primeru, da je bilo geslo zlorabljeno, posredovano konkurenčnemu podjetju ali tretji nepooblaščeni osebi.

Registriranim uporabnikom so pri uporabi spletne trgovine na voljo določene funkcionalnosti, kot so poenostavljeno naročanje brez obveznosti vnašanja osebnih podatkov ob vsakem nakupu, shranjeni podatki za izdajo računov in naslovi za dostavo, možnost pregleda stanja odprtih naročil, spisek oziroma zgodovina preteklih naročil, možnost ponovitve starih naročil, pregled računov preteklih naročil, ipd.

Ob registraciji v spletni trgovini uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo sta namenjena enolični identifikaciji uporabnika pri uporabi spletne trgovine.

Registrirani uporabniki so lahko, ne pa nujno, pri nakupu v spletni trgovini upravičeni do določenih ugodnosti, kot so nižje cene, dodatni popusti, brezplačna dostava in darilo ob nakupu.

Ukinitev registracije oziroma izbris uporabniškega računa se izvede s posredovanjem zahteve za ukinitev registracije na elektronski naslov  info@eobnova.si. Zahteva mora biti poslana z naslova elektronske pošte, s katerim je bila opravljena registracija. Po prejemu zahteve za izbris registracije lahko upravljavec spletne trgovine za namen preverjanja pristnosti zahteve za ukinitev registracije kontaktira uporabnika. Ukinitev registracije in izbris vseh osebnih podatkov o uporabniku se izvede v roku 10 dni od prejema zahteve za ukinitev.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba in stanje zalog artiklov spletne trgovine neprestano posodablja in spreminja.

Nekatere artikle je mogoče v spletni trgovini naročiti izključno po pakirnih enotah. Spletna trgovina si pridržuje pravico, da določi, kateri artikli se izdajajo samo na pakirne enote in kupcu tehnično onemogoči naročanje blaga v količini nižji od minimalno določene oziroma v mnogokratniku količine enote določene za minimalno naročilo.

Največji možni nakup artiklov je: 

 

  • maksimalna teža do 10.000 kg
  • maksimalna dolžina do 6 m
  • maksimalen volumen do 25 m3

 

Oznake artiklov

  • Artikel z oznako ˝Novo˝ je na novo dodan artikel v ponudbo.
  • Artikel z oznako »TOP CENA« je izdelek iz prodajnega programa, ki po izboru OBNOVE ponuja najboljšo razmerje med kakovostjo in ceno.
  • Artikel z oznako »ŠTEVILKA% » je izdelek po izboru OBNOVE, ki je znižan za številko % popusta

Cene

Vse cene artiklov so v eurih (EUR) in vsebujejo davek na dodatno vrednost (DDV), ki je na specifikaciji zaračunanega zneska prikazan ločeno od vrednosti blaga oziroma davčne osnove. V ceno artikla niso vključeni stroški dostave, prav tako cena artikla ne vključuje morebitnega dekorativnega materiala, ki je prikazan na slikovnem gradivu.

Strošek dostave je na specifikaciji naročila prikazan ločeno in vsebuje davek na dodano vrednot (DDV) ki je  prikazan ločeno od zneska dostave oziroma davčne osnove.

Cene v spletni trgovini veljajo le za nakupe v spletni prodaji in se lahko razlikujejo od cen na prodajnih mestih Topdom Obnova, podjetja OBNOVA TRGOVINA d.o.o..

Cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila. Pri nakupu se upoštevajo tiste cene, ki so  veljavne v času, ko naročilo prejme informacijski sistem upravljavca spletne trgovine. V primeru napačnega podatka o ceni oziroma v primeru, da se prodajna cena posameznega artikla spremeni med obdelavo naročila, prodajalec kupcu omogoči odstop od nakupa oziroma se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo obeh pogodbenih strank.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Visa, MasterCard, Maestro)

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami mora biti plačnik ista pravna ali fizična oseba, kot je imetnik plačilne oziroma kreditne kartice.

Naročilo

Postopek naročila artiklov oziroma nakupa v spletni trgovini se izvede postopoma, pri čemer se najprej izvede izbira artiklov, nato potrditev izbire artiklov, nadalje izbor načina plačila ter dostave ter v zaključni fazi potrditev naročila. Naročilo v spletni trgovini je mogoče oddati 24 ur na dan, vse dni v tednu. Uporaba spletne trgovine občasno ni mogoča iz različnih tehničnih vzrokov objektivne narave (vzdrževanje, ipd.). Prodajalec si zato pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do  spletne trgovine.

Prodajalec ne prevzema odgovornosti za predhodno navedeno nedelovanje trgovine, za nezmožnost uporabe zaradi neznanja uporabe s strani uporabnika, posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanja storitve zaradi izpada omrežja, električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki lahko začasno oziroma trajneje vplivajo na uporabo spletne trgovine.

V primeru nakupa kot registriran uporabnik se je treba pred oddajo naročila prijaviti po postopku, ki je predstavljen v razdelku »Registracija in prijava ter ukinitev registracije« teh splošnih pogojev. Pogoj za prijavo je predhodna registracija uporabnika oziroma odprtje uporabniškega računa.

V primeru nakupa kot gost je treba za uspešno izvedbo nakupa pred oddajo naročila prodajalcu posredovati naslednje podatke: ime, priimek, naslov stalnega prebivališča (ulica, hišna številka, poštna številka, kraj, država), telefonska številka in naslov elektronske pošte.

Nakup v spletni trgovini se izvede tako, da se s klikom na ikono » v košarico« izbere želene artikle, ki so predmet spletnega naročila. Po opravljeni izbiri se v zgornjem kotu portala prikaže obvestilo o izbranih artiklih. Te artikle je mogoče pregledovati, odstranjevati in povečevati oziroma zmanjševati njihovo količino v košarici, do katere se dostopa z izbiro istoimenske ikone.

Po zaključku izbora artiklov za nakup se s klikom na ikono v košarico opravi preusmeritev v nakupovalno košarico, v kateri se nahajajo izbrani izdelki.

Za dokončno izvedbo nakupa je potrebno izbrati možnosti oziroma vnesti podatke o dostavi in načinu plačila, potrditi strinjanje s predmetnimi splošnimi pogoji ter oddati naročilo s klikom na ikono »nakup«. S tem za kupca nastane obveznost plačila naročenih artiklov prodajalcu.

Sistem spletne trgovine je opremljen s tehničnimi sredstvi za prepoznavanje in odpravo napak pred  oddajo naročila. Ta uporabnika samodejno opozori na morebitne manjkajoče oziroma napačno vnesene podatke na vnosnem obrazcu, in sicer na način, da se vnosna polja z napačnimi oziroma manjkajočimi podatki obarvajo z rdečo barvo.

Po oddanem naročilu oziroma opravljenem nakupu kupec na sporočeni elektronski naslov dobi potrdilo prodajalca o prejetem naročilu. Naročilo in potrdilo o prejemu se štejeta za prejeti, ko je strankam, ki sta jima namenjena, omogočen dostop do njiju.

Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje elektronsko sporočilo, iz katerega izhaja potrditev oddanega naročila. S tem postanejo medsebojno zavezujoči vsi pogoji prodaje oziroma nakupa, ki so bili dogovorjeni med strankama.

Prodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je kupcu dostopna na njegov poziv prodajalcu za izročitev pogodbe.

Po zaključku nakupa oziroma izvedbi naročila podatkov o naročilu ni več mogoče spreminjati. Prodajalec kupcu nudi možnost preklica ali spremembe naročila ob predpostavki, da naročeni artikli še niso bili odpremljeni, in sicer na način, da se ga kontaktira po elektronski pošti na naslov info@eobnova.si. Ne glede na navedeno je kupcu v vsakem primeru na razpolago možnost odstopa od pogodbe v skladu z ureditvijo pravice potrošnika do odstopa od pogodbe po zakonu, ki ureja varstvo potrošnikov.

Nakup za podjetja

Predmetni splošni pogoji veljajo v tudi za pravne osebe, ki imajo sedež v Republiki Sloveniji, razen v kolikor je v teh splošnih pogojih določeno drugače.

Postopek nakupa za pravne osebe je  tehnično gledano enak postopku nakupa s strani fizičnih oseb, s to razliko, da se pred zaključkom nakupa izbere možnost nakupa na podjetje in vnese podatke o družbi, tj. firmo, poslovni naslov, telefonsko številko, naslov elektronske pošte, sedež podjetja ter ID številko za DDV oziroma davčno številko, če podjetje ni zavezanec za DDV.

Če uporabnik zahteva izdajo računa na podjetje, se šteje, da je stranka pogodbe podjetje, ki je navedeno kot naslovnik računa, oziroma da je kupoprodajna pogodba sklenjena med prodajalcem in podjetjem.

Uporabnik spletne trgovine s klikom na ikono »kupi sedaj« hkrati izjavlja, da je zakoniti zastopnik podjetja oziroma da je pooblaščen v imenu in za račun podjetja skleniti kupoprodajno pogodbo ter da bo podjetje pravilno, pravočasno in v celoti izpolnilo vse svoje obveznosti iz sklenjene kupoprodajne pogodbe. Hkrati se sam nepreklicno in brezpogojno zavezuje, da bo kot solidarni porok in plačnik na prvi poziv ponudnika izpolnil vsako obveznost oziroma plačal vsak znesek, ki ga podjetje kot kupec ne bo poravnalo iz naslova obveznosti iz sklenjene kupoprodajne pogodbe, ki jo je sklenil v imenu in za račun podjetja.

Če ob prejemu naročila na podlagi javno dostopnih evidenc ni mogoče ugotoviti obstoja podjetja v imenu in za račun katerega je bila sklenjena pogodba, je prodajalec upravičen kontaktirati uporabnika z namenom pridobitve ustreznih podatkov. V kolikor teh podatkov ne prejme v razumnem roku, se naročilo zavrne.

Za pravne osebe ne velja pravna ureditev, ki se nanaša na varstvo potrošnikov. To pomeni, da pravne osebe med drugim nimajo pravice do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navajanja razlogov, prav tako lahko zahtevke iz naslova pravnih napak in garancije uveljavljajo izključno na podlagi zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

Obvestilo o nakupu

Po oddaji naročila se v spletni trgovini pojavi obvestilo »Uspešno ste oddali naročilo«, prav tako kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto.

Registriranemu uporabniku so na spletnem portalu na voljo podatki o vrsti in količini naročenih artiklov, njihovi ceni, skupni vrednosti ter statusu obdelave naročila.

Po sprejemu gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje. S prevzemom kupljenih artiklov je postopek spletnega nakupa zaključen.

Dostava in stroški dostave

Dostava kupljenih artiklov se izvaja v sodelovanju z zunanjimi izvajalci oziroma podjetji, ki so specializirana za to dejavnost. Prodajalec si pridržuje pravico do izbire izvajalca dostave. Določila tega razdelka veljajo izključno za dobavo blaga na območju Republike Slovenije.

Dobava kupljenega blaga se praviloma izvede v roku od 2 do 7 dni delovnih od dneva naročila. Zaradi praznikov ali vikendov se čas dobave lahko podaljša. V primeru, da zaradi nepredvidljivih razlogov dobava ne more biti opravljena v predvidenem dobavnem roku, prodajalec o tem kupca obvesti preko elektronske pošte ali telefona. Prodajalec  v tem primeru kupcu ponudi nov dobavni rok ali alternativni artikel. V primeru nezmožnosti izvedbe dobave iz predhodno navedenih razlogov ima kupec pravico do brezplačnega odstopa od pogodbe.

Pri dobavi artiklov, ki niso na zalogi pri prodajalcu, je ta vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko dobavitelj prodajalcu artikel dostavi. Prodajalec kupca obvesti o podatkih v zvezi z dobavo takšnih artiklov preko elektronske pošte ali telefona. V primeru neobičajno dolge dobavne dobe lahko kupec prodajalca obvesti o odstopu od pogodbe za artikle, ki niso dobavljivi. Prodajalec skladno z obvestilom kupca zadevne artikle odstrani iz naročila ali stornira celotno naročilo ter kupcu vrne morebitno že plačano kupnino. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi kupcu ali tretji osebi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih sam nima na zalogi, razen če prodajalec ali oseba, za katero je odgovoren, takšno škodo povzroči namenoma ali iz hude malomarnosti.

Dostava se vrši na naslov, ki ga kupec navede kot naslov za dostavo.

Prevozi se zaračunavajo po veljavnem ceniku Obnova trgovina. Cena se formira na podlagi razdalje, teže in volumna naročenega blaga. Preračuna se šele ob vnosu poštne številke.

Dobava določenih izdelkov v spletni trgovini je mogoča samo na paleti.  Paleta se kupcu zaračuna ob spletnem nakupu.

Za vračilo nepoškodovane palete v roku 90 dni od nakupa, stranki vrnemo denar na njegov transakcijski račun.

Palete je mogoče vrniti samo fizično na naslovu: OBNOVA TRGOVINA d.o.o, Tržaška 409, 1000 Ljubljana.

Vračilo je mogoče vsak delovnik med 8h in 17h.

Stranka mora ob vrnitvi palete predložiti spletni račun.

Pomoč uporabnikom

Informacije v zvezi z uporabo spletne trgovine (o naročilih, dostavi in reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi) so dostopne po elektronski pošti na naslovu: info@eobnova.si.

Izdaja računa

Po dobavi kupljenih artiklov prodajalec kupcu na naslov njegove elektronske pošte pošlje račun  v elektronski obliki (datoteki formata.pdf). Račun se izda za vsako posamezno naročilo oziroma vsako znotraj naročila ločeno izvedeno odpremo blaga posebej.

Na računu so prikazani podatki o prodajalcu, vrsti, ceni ter količini kupljenih artiklov, strošku dostave, davku na dodano vrednost in skupnem znesku nakupa.

Pravica do odstopa od pogodbe – Vračila

Kupec, ki se v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, šteje za potrošnika, ima pravico, da v 14 dneh od datuma prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok prične teči z dnem ko:

  • kupec ali tretja oseba, ki jo imenuje kupec, vendar ne prevoznik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • kupec ali tretja oseba, ki jo imenuje kupec, vendar ne prevoznik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu,
  • kupec ali tretja oseba, ki jo imenuje kupec, vendar ne prevoznik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • kupec ali tretja oseba, ki jo imenuje kupec, vendar ne prevoznik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Odstop od pogodbe se izvede preko spletnega obrazca za namen uporabe v fizični obliki, ki je dostopen na spletni trgovini Obnova pod naslovom “Pomoč in podpora” v vrstici Vračila in reklamacije.   V primeru vračila s klikom na obrazec za vračilo. V primeru reklamacije s klikom na  obrazec za prijavo reklamacije. Obrazec se posreduje na info@eobnova.si

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Ta se zaračuna po ceniku dostavljavca, ki ga izbere kupec.

Artikli iz nakupa, od katerega je kupec odstopil, morajo biti v roku v 14 dni od poslanega obrazca za Vračilo blaga vrnjeni prodajalcu.

Izdelek lahko potrošnik vrne na dva načina:

  • direktno na v skladišče OBNOVA,  Tržaška cesta 409, 1000 Ljubljana
  • preko pošte na naslov OBNOVA TRGOVINA d.o.o., Tržaška cesta 409, 1000 Ljubljana

Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga izroči dostavljavcu pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Stroške vračila krije potrošnik sam.

Artikli se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen  če so uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec v času do odstopa od pogodbe artiklov ne sme neovirano uporabljati. Dovoljeno je opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in dogovorjenih oziroma pričakovanih lastnosti blaga. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Vračila so možna izključno za nakupe blaga, opravljene preko spletne trgovine. Kupec je dolžan dokazati, da je bilo blago kupljeno preko spletne trgovine. Navedeno lahko dokaže s predložitvijo  računa ali številke spletnega naročila. Blago se vrne v celoti (z vsemi posameznimi deli oziroma sestavinami produkta), skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in originalno embalažo.

Vračilo kupnine se praviloma izvede takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od vračila blaga, razen v primeru plačila s plačilno oziroma kreditno kartico, če bremenitev kupčevega računa še ni bila izvedena. Pravica do vračila kupnine je vezana na pregled in uspešen prevzem vrnjenega blaga. Vračilo kupnine se izvede na transakcijski račun kupca. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera prodajalec nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe,
  • za opravljeno storitev, če prodajalec pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo prodajalec v celoti izpolni,
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat, in
  • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

Stvarna napaka – Reklamacija

Prodajalec v skladu z določbami zakona, ki ureja obligacijska razmerja in zakona, ki ureja varstvo potrošnikov, kupcu odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna v primeru:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec, zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Prodajalec nasproti kupcu potrošniku nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.  Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Pravice iz naslova stvarnih napak oziroma reklamacija se izvede preko spletnega obraza, ki je dostopen na spletni trgovini Obnova pod naslovom “Pomoč in podpora” v vrstici Vračila in reklamacije s klikom na obrazec za prijavo reklamacije. Obrazec se posreduje na info@eobnova.si

 

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na prodanem artiklu ni sporen, mora prodajalec kupcu potrošniku čimprej, najpozneje pa v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Če je obstoj napake na prodanem artiklu sporen, mora prodajalec kupcu potrošniku pisno odgovoriti na njegovo zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu le-te.

Garancija

V skladu z veljavno zakonodajo morajo imeti določeni:

  • proizvodi za gospodinjsko in podobno uporabo,
  • proizvodi avtomobilske in podobne industrije,
  • stroji in naprave za kmetijstvo in za obdelavo majhnih površin,
  • proizvodi informacijske tehnologije,
  • športna oprema in rekviziti,
  • proizvodi s področja radio-komunikacij, avdio- in video-tehnike in naprav, ki se nanje priključujejo,
  • elektro-medicinski pripomočki, namenjeni osebni uporabi,
  • naprave za varstvo pred požarom in
  • čistilne naprave

garancijo za brezhibno delovanje, s katero se proizvajalec oziroma prodajalec zaveže, da bo kupcu brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil kupnino ali zagotovil drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.

Garancija prodajalca pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu. Zahtevke iz naslova garancije je mogoče uveljavljati pod pogojem predložitve računa za blago, ki je predmet garancije.

Pravice iz naslova garancije oziroma reklamacija iz naslova garancije se izvede preko spletnega obraza  za namen uporabe v fizični obliki, ki je dostopen na spletni trgovini Obnova pod naslovom Pomoč in podpora v vrstici Garancija s klikom na obrazec za prijavo reklamacije. Obrazec se posreduje na info@eobnova.si

Garancija velja le za primer, če se blago uporablja na običajen način in v skladu z njegovim namenom ter navodili za uporabo.

Za presojo obstoja napak na artiklu je izključno pristojno  strokovno usposobljeno osebje proizvajalca, distributerja oziroma serviserja, skladno s čimer si prodajalec pridržuje pravico do podaje izjave o ugoditvi oziroma odklonitvi zahtevka iz naslova garancije po prejemu mnenja strokovno usposobljene osebe.

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, ima kupec pravico najprej zahtevati odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Pravice kupca potrošnika v zvezi z uveljavljanjem zahtevkov iz naslova garancije ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje OBNOVA TRGOVINA d.o.o., v zvezi z uporabo spletne trgovine zbira in obdeluje naslednje osebne podatke:

  • za registrirane uporabnike: ime, priimek, naslov stalnega prebivališča (ulica, hišna številka, poštna številka, kraj, država), telefonska številka, naslov elektronske pošte, IP naslov, geslo (v kriptirani obliki), datum registracije uporabniškega računa in datum zadnje prijave v uporabniški račun,
  • za goste: IP naslov,
  • za uporabnike, ki opravijo nakup: IP naslov, ime, priimek, naslov dostave, naslov elektronske pošte in telefonsko številko, podatke o izdelkih, ki so predmet nakupa, način plačila in način dostave.

Uporabnik spletne trgovine oziroma kupec se z uporabo spletne trgovine strinja z obdelavo njegovih osebnih podatkov. Uporabnik ima pravico, da svojo privolitev za obdelavo osebnih podatkov kadar koli prekliče. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve pred njenim preklicem.

Osebni podatki uporabnika oziroma kupca se v skladu točko b prvega odstavka 6. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: Uredba o  varstvu osebnih podatkov), obdelujejo z namenom izvajanja pogodbe, katere pogodbena stranka je uporabnik spletne trgovine oziroma kupec, oziroma za izvajanje ukrepov na zahtevo uporabnika oziroma kupca pred sklenitvijo pogodbe. Osebni podatki uporabnika spletne trgovine, ki ne opravi nakupa, oziroma izvede zgolj registracijo uporabniškega računa, se v skladu s  točko a prvega odstavka 6. člena Uredbe o varstvu osebnih podatkov obdelujejo na podlagi njegove privolitve.

Podjetje OBNOVA TRGOVINA d.o.o. se zavezuje z zbranimi podatki ravnati skladno z Uredbo o varstvu osebnih podatkov in veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

Več informacij o obdelavi osebnih podatkov, vključno z informacijami o tem, kako uveljavljati pravice iz naslova varstva osebnih podatkov, je dostopnih na povezavi: Pogoji poslovanja

Elektronske novice

Prodajalec uporabnikom spletne trgovine omogoča prijavo na elektronske novice, s katerimi bodo obveščeni o raznih akcijah, ponudbah, novostih in aktivnostih.

Obveščanje preko elektronskih novic se izvaja v skladu z zakonom, ki ureja elektronske komunikacije in zakonom, ki ureja elektronsko poslovanje na trgu.

Elektronske novice se kupcu pošiljajo izključno na podlagi njegovega predhodnega soglasja.

Prodajalec poskrbi, da so sporočila v elektronskih novicah, ki so namenjena neposredni ali posredni promociji blaga, storitev ali podobe podjetja, jasno razpoznavna kot komercialna sporočila, da so v njih nedvoumno navedeni njegovi podatki, da so v njih jasno in nedvoumno navedeni pogoji za sprejem posebnih ponudb, ki so povezane s popusti, premijami in darili, ki morajo biti kot taki nedvoumno označeni, ter da so v njih jasno in nedvoumno ter lahko dostopno navedeni pogoji za sodelovanje v nagradnih tekmovanjih ali igrah na srečo, ki morajo biti kot taki jasno razpoznavni.

Odjava iz seznama prejemnikov elektronskih novic je možna kadarkoli s posredovanjem zahteve za odjavo na naslov elektronske pošte: info@eobnova.si ali s klikom na odjavno povezavo v kateremkoli sporočilu prejetih elektronskih novic.

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se trudi zagotavljati kar najbolj natančne in ažurne podatke o svoji ponudbi v spletni trgovini. Kljub temu lahko zaradi nepredvidenih razlogov občasno pride do napak, nedoslednosti in odstopanj pri prikazani vsebini, glede česar prodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti. Vsi uporabniki uporabljajo vsebino spletne trgovine izključno na lastno odgovornost.

Podrobnejše informacije o prodajni ponudbi so na voljo pri prodajalcu.

Pritožbe in spori

Prodajalec zagotavlja učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav z nakupom se lahko kupec s pritožbo  obrne na prodajalca po elektronski pošti na naslov: info@eobnova.si postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec skladno z veljavno zakonodajo trenutno prostovoljno ne priznava nobenega izmed izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov po zakonu, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov v Republiki Sloveniji. Skladno z navedenim se na pobude za sodelovanje v postopku izvensodnega reševanja sporov ne bo odzival. S tem se bo štelo, da soglasje za izvensodno reševanje potrošniškega spora ni podano.

Na podlagi Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta, z dne 21. maja 2013, o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov) je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje in ki je dostopna na spletni strani: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL,

Na navedenem portalu so na voljo vse informacije glede evropske platforme za spletno reševanje sporov (SRS) v zvezi z lajšanjem neodvisnega, nepristranskega, preglednega, učinkovitega, hitrega in pravičnega izvensodnega spletnega reševanja sporov med potrošniki in trgovci.

Želimo vam obilo ugodnih in prijetnih nakupov!

Pogoji veljajo od 1.11.2024.